dinsdag 26 januari 2016

Vier kleine kleutertjes

Zoals zo vaak keek ik een tijdje geleden weer eens rond op Pinterest.
Toen kwam ik daar schattige borduurpatroontjes tegen van Helene la Belle
Veronique Enginger en Les brodeuses Parisiennes.
Mijn keus viel op vier kleutertjes die onderdeel waren van een alfabet.
Waarschijnlijk uit het boekje Mon imagier retro.





















Nou had ik eigen geen doel voor het borduurwerkje, maar ik vond ze zo schattig
en ben gewoon maar begonnen. En toen ze klaar waren moest ik er toch wat mee.







He mapje met de kleuters.


En zo werden de kleuters een mapje waar in ik de borduurnaalden en garen 
voor een volgend borduurwerkje kan stopen.
Want ik heb nog een paar gezien die ik ook wel wil maken.


Uit dit boekje een mooie bloemenkrans.












En in Herbier au point de croix- inspiration botanque staan hele mooie bloemen patronen.
Dat boek zou ik heel graag nog eens ergens willen vinden
want tot nu toe zie ik het wel eens ergens online staan maar is het of vreselijk duur
of uitverkocht. Weet jij waar het te koop is, laat het me dan alsjeblieft weten.

Groetjes
VanLiesbeth





Geen opmerkingen:

Een reactie posten