woensdag 8 mei 2013

Budget cadeautje Naaidoosje - Vintage sewing box-


 

Een handig vintage naaidoosje en perfect budget cadeautje.
Ik maak niet gauw iets helemaal na van een blog, maar dit was te leuk, om het niet te doen.
Het idee is van Kerryanne Englisch van de The Shabby Art Boutique.
op http://www.shabbyartboutique.com/2011/05/vintage-sewing-box-tutorial.html
vindt je een duidelijke foto uitleg en de print voor dit doosje.

Het doosje wat ik heb gebruikt komt van Xenos, en is 16cm.
Iets groter dan het voorbeeld en is € 2.99.
De verf is van Xenos eigen merk voor € 2.29 voor een tube of  een restje zoveel heb je niet nodig.
Een stukje kant  kan je zo duur maken als je zelf wil. ( Hoewel ik op een op andere manier altijd de duurste de mooiste vind. )
Voor de pootjes heb ik inplaats van knopjes, vier houten kralen gebruikt.

Rond een bedrag van € 10.00 maak je dit leuke -moederdag- cadeautje.

Succes ermee,
Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Oh Liesbeth, dit is zo mooi! Ik wil het zelf wel krijgen voor moederdag haha.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Goedele kwam ik op jouw gezellige blog terecht
    en ik ben dan maar direct jouw volger n°2 geworden.
    Het naaidoosje is gewoon prachtig! I♥it.
    Geniet van het weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen