dinsdag 1 oktober 2013

Leuk om zomaar eens over een paar woorden na te denken

Vanmorgen zette Maartje van (http://sillyoldsuitcase.blogspot.nl/) me aan het denken.
Ze geeft 10 cadeautjes weg omdat ze trots kan vertellen dat 1200 volgers op haar blog en 900 bezoekers in haar Etsy shop heeft.
Getallen waar ik alleen nog van kan dromen, maar dat terzijde.
Om kans te maken vroeg ze onder het bericht te zetten wat je lievelingskleur, lievelingswoord, lievelingsdier en stijl is.
Ik vroeg me af wat ik daar zou neerzetten.

En dit is het geworden mijn lijstje:
Lievelingskleur: Blauwgroen  er zijn zoveel mooie tinten van.
Lievelingswoord: Vrijheid  wat is er nou heerlijker dan je vrij zijn en je  vrij voelen.
Lievelingsdier:  Vlinders  mooi met die kleurige vleugeltjes.
Stijl: Retro, Vintage en vrolijke kleurtjes Ik hou d'r van.

Best leuk om zomaar eens over een paar woorden na te denken, waar je normaal niet zo bij stil staat.
Wat zou jij kiezen en waarom?



 

                                foto's uit deze collage komen van Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten