zaterdag 31 mei 2014

The Tatanne Bag

Opzich niet nieuw , de tas staat al sinds 2010 op de blog van The Sister of..
Ik kwam haar nieuwe variatie tegen en de tatanne van Eloleo .

Daarna heb ik het gratis patroon  gedownload.
Wat gelukkig nog steeds op haar blog te vinden is.
Samen met een link naar de Flickr group waar je allerlei uitvoering van de tas kunt zien.
Heel nuttig voor de momenten dat je denk ''hoe zit het nou'' en om een idee te krijgen hoe
het eruit ziet in een andere stof.
Bij een duik in mijn stoffen, kwam ik luchtpost stof tegen en dit is mijn tatanne bag geworden.




Aan de binnenkant heb ik extra zakken gemaakt.
De schouderbanden zijn iets langer geworden dan het patroon.
Op zich is de maat van de tas prima, maar een maatje groter mag van mij ook wel.
Met de foto's en de beschrijving is de tas goed te maken.

Liesbeth






Geen opmerkingen:

Een reactie posten