dinsdag 17 oktober 2017

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets op dit blog heb geplaatst.
In tussen heb ik niet stil gezetten in tegendeel. Er is heel veel tijd gaan zitten in het opzetten van mijn nieuwe webshop Van Garen & Stof en nog steeds trouwens. Maar het is o zo leuk om te doen.

Met de webshop wil ik je laten ervaren hoe leuk het is om creatief bezig te zijn en dan met name met garens en stoffen. De stoffen die ik verkoop zijn van 100 procent katoen in leuke prints o.a. van Riley Blake, Ella Blue Fabrics, en Petit Pan.
Geschikt voor het maken van dames en kinderkleding, quilts, en andere leuke knutsels.
Er zijn er garens van DMC, Katia, Lana Grossa en Lammy Yarns.
Daar haak of brei je heerlijke dekens of omslagdoeken van.

Maar er zijn ook koop en gratis patronen te vinden die ik voor je heb ontworpen, uitgeprobeerd en beschreven met tekst en foto's . Zodat jij er thuis of samen met vriendinnen mee aan de slag kan.

De shop heeft een vleugje retro vintage, dat vindt je terug in de kinderkoffertjes, Fiat500 en Volkswagen kevers. Gewoon omdat het zo'n leuk sfeertje heeft.

Neem eens een kijkje in de shop dan kan je zien waar mijn tijd in is gaan zitten.
En lieve volgers ik was jullie echt niet vergeten. Maar ik ben bang dat het wel weer even zal duren voor er hier weer een berichtje verschijnt. Want er is nu nog een blog die mijn aandacht vraagt.

Vindt je het leuk om te zien waar ik mee bezig ben en wat er voor nieuwe projectjes en patroontjes gaan komen. Dan kan je me misschien beter volgen via: Facebook , Instagram of via Blogger  je kan je overal aanmelden zodat elk nieuw bericht automatisch in je mailbox komt.

Ik hoop echt dat ik je eens ergens live of in de shop tegen kom. Ik heb nog plannen genoeg daar ligt het niet aan. Alleen de tijd dat is wel en beetje een dingetje.

Liefs
Liesbeth





Geen opmerkingen:

Een reactie posten