zaterdag 7 september 2013

Yvestown Fair 2013

Yvestown Fair in Lommel (B) lees net  vanmorgen dat het door gaat vandaag.
Leuk! Ontmoet de creatieve mensen achter de blog en zie wat ze maken / verkopen.
Als ik naar buiten kijk ziet het nog maar grijs..
Maar dat kan niet schelen ik ga.   Ik ging.


 
 
 
De fair was in de tuin van dit prachtige huis dat je op de foto's ziet  (pagina van 101woonmagazine.)
Het was heel gezellig.. er was genoeg te zien..het bleef droog,nou ja bijna..
En ja.. ik ben ook weer thuis gekomen. ;) ondanks de afgesloten A58 en een navigatie die bleef roepen dat ik om moest keren.
 
Yvonne en Boris volgend jaar weer?
 
***
 
Yves Town Fair in Lommel (B) just read this morning that it continues today.
  Nice! Meet the creative people behind the blog and see what they make / sell.
  When I look outside it looks just gray ..    But that can not care I go. I went.

The fair was in the garden of this beautiful house that you see in the pictures  (page f 101woonmagazine.) It was very cozy .. there was plenty to see .. it stayed dry.
Well almost .. And yes .. I also came home. ;) Despite the closed A58 and navigation that kept calling that I had to return.
 

Yvonne and Boris again next year?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten