vrijdag 24 juli 2015

XL Shopper


Het is weer een tijdje geleden dat ik de zwart met witte bollen tas heb gemaakt.
Tja soms moet ik even...dan kan ik het echt niet laten....

Ech..ja.. inderdaad vandaag ook weer....

Het zelfde model in groen beige canvas, bijna klaar...
maar moet nog even wachten op een detail dat ik jammer genoeg niet in huis heb.
Dus nog even geduld...

Tijdens het winkelen met de zwart witte tas, heb her en der mijn tas natuurlijk
wel lopen promoten.  En jawel ...dit model ook al in een andere stof verkocht.

Ze kwamen al een tijdje gelden onder het naaimachine uit en mogen nu
via Marktplaats.nl in de verkoop.

Alle tassen zijn uniek en hebben een voering met een binnenzak.
En heel veel ruimte voor je strandspullen of yoga mat.
Of hang de tas aan een knoppen rek als opberger voor kinderspeelgoed.

Ik ben benieuwd of het wil lukken via marktplaats....






Groetjes
 
VanLiesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten